Логопед

Кожне заняття включає методи подолання мовленнєвих порушень:

  • артикуляційна гімнастика;
  • дихальні вправи;
  • мімічна гімнастика;
  • розвиток голосу, тембру, інтонації;
  • логоритміка;
  • розвиток фонематичного сприймання;
  • логопедичний масаж.

Щоб дитина правильно вимовляла звук, має бути розвинений фонематичний слух ( сприймання звука на слух ). Граємо з дітками в таку гру: « Чи є в слові (в даному випадку) звук [Л]».
Коли дитина розвиний мовленнєвий слух( дитина розрізнює звук у слові, який вже вміє говорити) тоді вимовляємо звуки, склади, та слова зі звуком [Л], дитина має вибрати картки в назвах яких є звук [Л].
А також дитина самостійно називає слова в яких є звуки [Л-Л‘]

Для постановки звуків, та щоб дитина говорила красиво, дуже важливі дихальні вправи. А щоб дитина з радістю їх виконувала, треба проводити заняття в ігровій формі!